Whirlpool PARIS 1400

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool PARIS 1400 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Ida Francke 11-08-2013
Geschreven voor: Whirlpool PARIS 1400

Mijn motivatie van deze wasmachine is ,dat het een hele gemakkelijke en fijne wasmachine is,makkelijk voor mezelf en het hele gezin.Er is ook ''een nadeel aan"'Dit nadeel is,dat de kookwas vier uren duurt,dat vind ik niet zo handig,qua''stroomverbruik''verder vind ik deze machine een topper.Met vriendelijke groet.

Odette1973 24-03-2013
Geschreven voor: Whirlpool PARIS 1400

Nergens nog een review over te vinden, maar toch de gok gewaagd. Tot nu toe geen spijt van gehad! Wat een apparaat! Nadat mijn dure AEG Lavamat al naar 4 jaar(!!)kapot ging door versleten lagers, dacht ik, dan maar een wat goedkopere. Uiteraard heb ik 'm pas een paar weken in bezit maar tot nu toe denk ik dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Na dagen lang vergelijken met andere machines, de keuze gevallen op een Whirlpool door de vele opties. De opties 6th Sense en de 8kg trommel hebben de doorslag gegeven. 6th Sense betekent dat nadat je de was in de trommel hebt gestopt en het programma hebt gekozen, de machine gaat 'berekenen' hoelang het programma zal gaan duren en hoeveel stroom dit gaat kosten (de zgn 'Eco Monitor'. Dit berekenen doet hij dmv de trommel te laten draaien en te wegen hoeveel was erin zit. Erg handig en economisch wanneer je maar een halve trommel was hebt. Bijv. een 40gr katoenwas kost normaal 1:16u maar na het berekenen zie je de tijd teruggaan naar 0:50 min. Er zitten veel programmaopties op. Nadeel is wel dat je bij iedere was ook alles weer in moet stellen. Zoals bijv. de vuilheidsgraad, het toerental vd centrifuge, temperatuur etc. Last but not least: minpunt is dat er geen timer op zit maar een resttijdindicator. Ik snap daar het voordeel niet van. Het is veel handiger wanneer je wilt dat je machine aangaat ipv wanneer je wilt dat de machine klaar is.
Maar dat is dan ook het enige waar ik wat minder tevreden over ben.

Odette1973 24-03-2013

Met resttijdindicator bedoelde ik "startuitstel"